1.6.09

Hortalisses Park


L'altre dia va succeir que, de bon matí, quan vaig anar a donar el meu habitual cop d'ull a l'hort, em vaig adonar de que algunes hortalisses tenien branques trencades. En algunes ocasiones la trencadissa venia acompanyada de l'absència de la branca, però en moltes altres la branca penjava.



En un primer moment vaig pensar que podia haver estat el vent. Aquí, on visc, fa molt de vent i al terrat encara s'acusa més.

Al vespre però, el nombre de branques trencades era major i algunes torretes també patien els mateixos símptomes. Fins i tot, algunes plantes aromàtiques havien desaparegut! Què estrany...

La qüestió és que de res servia lamentar-me, així que vaig demanar assessorament al meu fill i aquest em va orientar: “Podem posar alguns animals salvatges per protegir l'hort”, em va dir. I, dit i fet!





Per acompanyar la distribució de feres per l'hort del terrat, vam penjar també unes bosses de plàstic, així el soroll que farien mogudes pel vent pot ser serviria per evitar que es produïssin més estralls.





Desprès, va ser al meu altre soci a qui vaig demanar ajut. Li vaig demanar que vigilés l'espai aeri, no fos cas que l'atac hagués arribat des de l'aire...



I mentre tot això passava, un testimoni ens anava observant des de dalt de la teulada...



La qüestió és que d'ençà que hem posat aquestes mesures que no s'han tornat a espaiar les hortalisses. Cal estar alerta!


Fins aviat!

Jordi

6 comentaris:

Perea. ha dit...

Hola Jordi!

Primer de tot enhorabona per la collita,té moooolt bona pinta!

I segon,no sé si et servirà però jo he vist en alguns jardins que la gent penja uns CD's del arbres fruiters per empaitar intrusos,no em preguntis per qué però diuen que funciona.Encara que,la vostra idea em sembla molt més original i divertida...jejeje

Apa doncs! bona sort i bon profit!

Perea.

Jordi Ventura ha dit...

Hola Perea!!!


Moltes gràcies per venir!!!!

Sí, jo també he vist això dels CD's; suposo que deu funcionar. Ho tindré en compte per si les feres, les bosses i el gos no son suficients.

L'hort s'està comportant d'una manera magnífica en tots els sentits. Els aliments son bonissims i es un plaer anar-lo gaudint a cada instant. Cada moment és màgic, des del moment en que es planta la llavor fins el dia en que es tasta la collita.


Una abraçada!!

Jordi

pilarin ha dit...

Hola Jordi !

m´alegro saber que la teva millor collita es tan creativa ...per no parlar del teu altre soci...tot un savi !!

molts petos,fins aviat !!!

pilar

Nuria (Fenix) ha dit...

Hola,Jordi.
Puc deixar constancia de que els CD,
fan molt bè la seva funció .
Amb el sol brillen moltissim i això
espanta a tots el ocells i ocellots.
El jurassic park, molt original.
Passa per el forum de la Trini,ja preparem la paella a Santpedor.
Namaste. Nuria

Jordi Ventura ha dit...

Hola Pilarín!


Gràcies per estar!!

Ja ho veus! L'hort proporciona bones estones i molt bon fruits!


Petons!!

Jordi

Jordi Ventura ha dit...

Hola Núria!!


Oh! I tant!! Aquesta paella que vas anunciar a Ca la Trini és tot un regal!

Què tremoli Santpedor!! (Amb el permís d'en Guardiola...) ;-)


Moltes gràcies per tot!!!


NÀMASTE !! Jordi(Kendaumin)